بالیوود کده GTA V سرانجام پس از یک سال انتظار برای کامپیوتر منتشر میشود
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 2778
نویسنده : Admin

یکی از جنجالی ترین اخبارها برای علاقه مندان به بازیهای رایانه ای منتشر شدن GTA V برای Pc میباشد.به گفته ROCKSTAR در نسخه رایانه ای این بازی پیشرفت های فنی وگرافیکی دیده میشود که از جمله آن ها بافت بهتر، تراقیک بیش تر و وضوح بالاتر میباشد.همچنین یکی از ویژگی های این نسخه تنوع آب و هوایی آن میباشد به طوری که در یک روز شاهد آب و هوای بارانی ،طوفانی،آفتابی و ... خواهید بود.دراین بازی شما میتوانید در حیات وحش حیوانات مختلفی را شکار کنید همچنین آسیب های وارده به خودروها را میتوانید بهتر حس کنید.خلاصه رویداد های موجود در این بازی به جهان واقعی شباهت بیشتری دارد.

اگر Gta V را به صورت آنلاین بازی کنید  ویژگی های جالب تری را نیز خواهید دید.


Password: www.matrisgame.ir .................................................................................................................................. یکی از مزایای ماتریس : تمام فایل های این سایت به صورت فوق فشرده برای دانلود آماده شده است به همین دلیل حجم فایل های موجود در این سایت بدون تغییری در محتوا نسبت به سایت های دیگر کمتر است ................................................................................................................................... ابزار های درخواستی و نظرات شما در رابطه با ماتریس ...................................................................................................................................

بهترین چت روم ایرانی نوش چت


:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها , ,
:: برچسب‌ها: GTA V سرانجام پس از یک سال انتظار برای کامپیوتر منتشر میشود , اخبار , Gta v , خبر , یک سال ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
thsrfhs در تاریخ : 1393/6/16/matris - - گفته است :
jhfkghk


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: